Zrakoplovna kompanija Ryanair nastavit će se razvijati zemljama u bivše Jugoslavije u sljedećim mjesecima, neovisno i putem svojih podružnica.
Uz nove rute koje su već najavljene, slijedi ih još, posebice prema Bosni i Hercegovini, piše portal EX-YU Aviation. Niskotarifni zračni prijevoznik sljedeće godine putem svoje podružnice Lauda uvodi novu liniju od Beča do Banje Luke, a također će najaviti još jednu novu rutu sljedećih dana. "Bečka linija neće biti sezonska, ali neće ni biti na raspolaganju cijele godine", rekao je Milan Račić, šef operatora Aerodroma Republike Srpske.
Očekuje se da će Ryanair također zaključiti sporazum sa Zračnom lukom Mostar o pokretanju usluga u tom gradu. Ryanair je ove godine značajno povećao poslovanje u Hrvatskoj, prije svega u Zadru, i planira nastaviti širenje. Kompanija je ove godine na svojim linijama za Hrvatsku prevezla oko 550.000 putnika. Od osam novih linija koje su u Zadru pokrenute prošle ljetne sezone, očekuje se da će se sve nastaviti 2020. godine, osim Hamburga. Također, Lauda će uvesti letove iz Beča u Zadar i u Dubrovnik.
Ryanair je ove godine započeo operacije u Dubrovniku letovima iz Dublina. Kompanija je objavila da je održala pozitivne razgovore s hrvatskim ministrom turizma o dugoročnom rastu prometa i razvoju ruta. U Srbiji će Ryanair ove zimske sezone nakon uvođenja letova s Malte u studenom proširiti svoje poslovanje na aerodromu Konstantina Veliki u Nišu, što će u siječnju pratiti nova usluga iz Frankfurt-Hahna, te će se natjecati izravno s Air Serbijom i njenom novom linijom za Njemačku.
S druge strane, prijevoznik je planirao letove iz Stockholma do Niša samo do kraja zimske sezone 2019./2020. Ryanair je u Crnoj Gori postao treći po broju ponuđenih kapaciteta, iza Montenegro Airlinesa i Air Serbije. Niskobudžetna zrakoplovna kompanija prestigla je Turkish Airlines i ove godine planira prihvatiti više od 175.000 putnika na svojim letovima u Podgoricu, u odnosu na 150.000 u 2018. godini.
Za sljedeću godinu, Ryanair najavljuje pokreteanje leta iz Dublina do glavnog grada Crne Gore, čime postaje prva zrakoplovna kompanija koja je povezala Irsku i Crnu Goru redovitim zračnim linijama. U Sloveniji Ryanair bi se nakon propasti Adria Airwaysa mogao ponovno pojaviti u ljubljanskoj zračnoj luci. Slovenija je jedina država članica EU u koju taj niskobudžetni zračni prijevoznik ne leti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu