Prvi dan rada ruske inačice američkog lanca brze prehrane McDonald’sa u nedjelju, nazvanog “Ukusno i točka” pokazao je da su Rusi uglavnom zadovoljni ponudom, iako više nema proizvoda poput Big Maca.
U Moskvi i okolici otvoreno je petnaest poslovnica pod novim imenom i logotipom, ali na istim lokacijama na kojima je radio McDonald’s, s istim osobljem i gotovo identičnim jelovnicima u ponudi.
“Sve ima isti okus kao prije, samo je Coca-Cola gora”, rekao je muškarac koji je s prijateljima posjetio novootvorenu poslovnicu.
Nakon više od 30 godina rada, McDonald’s je u ožujku zatvorio svoje poslovanje u Rusiji kao odgovor na invaziju ruskog predsjednika Vladimira Putina na Ukrajinu.
Tjednima kasnije, nakon što su kultni žuti lukovi s logotipa američke franšize uklonjeni diljem zemlje, ruski zamjenski McDonald’s predstavio je vlastiti logotip: dvije narančaste linije i crveni krug na tamnozelenoj pozadini koji predstavljaju dva krumpirića i hamburger.
Iako je jelovnik u međuvremenu izgubio svoj Big Mac, mnogi su proizvodi ostali, iako pod drugim nazivima.
Prije zatvaranja, McDonald’s je imao više od 62.000 lokalnih zaposlenika u zemlji.
Neki restorani u zračnim lukama i željezničkim postajama zasad će nastaviti raditi pod McDonald’sovim američkim logotipom zbog posebnih ugovora o franšizi koji se ne mogu lako raskinuti.
Novi vlasnik je Aleksander Govor, koji je od 2015. godine bio vlasnik licence za upravljanje 25 McDonald’s restorana u Sibiru.
Govor je kupio svih 825 McDonald’sovih lokacija diljem zemlje i kaže da ih planira ponovno otvoriti u roku od dva mjeseca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu