Vrijednost dionica Googlea porasla je gotovo 12 posto nakon što je kompanija objavila dobit koja je prvi put u posljednjih šest kvartala veća od očekivanja analitičara.
12posto
porasla je vrijednost dionice Googlea
Tržišna vrijednost Google porasla je tako 40 milijardi dolara što Google može zahvaliti dobrim prihodima od oglašavanja i novoj financijskoj direktorici, Ruth Porat, koja je disciplinirala potrošnju. Unatoč činjenici kako se Googleovi prihodi od oglasa nalaze pod pritiskom pristupa uslugama s mobilnih telefona i tableta, pri čemu je pristup oglasima znatno manji, prihodi od oglašavanja porasli su za 11 posto. U novcu, riječ je o više od 16 milijardi dolara, dok je istovremeno i broj oglasa ili plaćenih klikova porastao za 18 posto.
16mlrd.
dolara iznose prihodi Googlea ostvareni od oglašavanja
Oglašivači plaćaju Googleu samo ukoliko korisnik klikne na jedan od oglasa, pa je cijena po kliku, odnosno prosječna cijena online oglasa, pala za 11 posto, ali je gubitak kompenziran povećanjem broja oglasa. Mogućem problemu Google je doskočio iskorištavanjem oglašivačkog potencijala YouTubea, s obzirom da veliki broj korisnika putem mobilnih telefona radije koristi ovaj kanal nego neki drugi izvor. Googleovi su ukupni prihodi tako porasli 11 posto, na 17,73 milijardi dolara. Neto dobit porasla je 17 posto, na 3,9 milijarde dolara, a po dionici Google je zaradio 6,99 dolara.
11posto
porasli su ukupni prihodi Googlea
Vrijednost dionica Googlea nastavila je rasti nakon najave Ruth Porat o daljnjoj kontroli troškova. "Budimo iskreni, prioritet je rast prihoda, a on nije u suprotnosti s upravljanjem troškovima", izjavila je Porat Nova financijska direktorica i prva žena na ovoj poziciji u Google je prešla iz banke Morgan Stanley za 650.000 dolara godišnje plaće i 70 milijuna dolara raznih bonusa. Uz jednokratni iznos od pet milijuna dolara, do 2019. dobit će i dva paketa Googleovih dionica, vrijednosti između 25 i 45 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu