Prije svega, u toj moćnoj europskoj državi prosječna starost automobila je 9.5 godina, što je, naravno, mnogo bolje nego u Hrvatskoj. Mi se krećemo oko 14 godina, a s obzirom na kvalitetu života i visinu primanja – još je i dobro. No, niti u Njemačkoj na cvjetaju ruže pa flota automobila stari, još 2010. godine prosječna starost vozila bila je 8 godina.
Dakle, TÜV je objavio izvještaj za 2020. godinu (prate se automobili koji su pristupili tehničkim pregledima od srpnja 2018. do srpnja 2019. godine), obrađeno je devet milijuna vozila i na tehničkim pregledima u Njemačkoj pada svaki peti automobil s ozbiljnim greškama. Ono što nas zanima su pobjednici, odnosno automobili koji imaju najmanje grešaka, a to vam može biti i solidan putokaz pri kupnji rabljenog vozila. Pogotovo ako ćete ga tražiti u Njemačkoj, piše HAK revija.
Ukupni pobjednik, pobjednik među SUV-ovima i vozilima starima od dvije do tri godine je Mercedes-Benz GLC (samo 2.17 posto nedostataka), drugi su Porsche 911 (2.20) i Mercedes SLK/SLC (2.20). Četvrti i peti su također Mercedesi, B i A klasa, a šesto mjesto dijele C klasa i Mazda CX-3.
U kategoriji malih automobila prvi je Audi A1 (3.1), a jedan od lošijih je Fiat Punto (10.8). Nije se proslavila ni Dacia Logan s 13.6 posto nedostataka. U klasi mini automobila najmanje nedostataka ima Opel Adam (4.0), a Ford Ka je posljednji (10.7).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kako švabe veličaju svoje aute
Poštovani novinar bi se trebao pripremiti za pisanje članka, a ne samo prepisivati podatke i pouzdati se u svoje (očito loše) sjećanje :-). Prosječna starost automobila u RH je u 2018 pala na 12,6 godina. Sada smo u 2019. godini, novi podaci su odavno objavljeni. Dakle, prosječna starost automobila u RH nije oko 14 godina. Zašto obmanjivati čitatelje? Da vijest bude više crna? Da budemo (naj)gori? Kome je u interesu prosipanje crnila, čak i u ovakvim benignim vijestima? Također, novinar navodi prosječnu starost automobila u Njemačkoj u 2018, a za Hrvatsku uzima stari podatak iz 2016. tako uspoređujući kruške i jabuke, a to nigdje ne naglašava. Je li to rezultat podlosti (“evo vam još crnila, patite”), šlamperaja (“ma nema veze”) ili podcjenjivanja čitatelja (“ma što čitatelji znaju, oni su ovce”)?
Što nisu već 20 godina japanerosi u top 5 ? Ovdje su nabrojani neki modeli kao da su u testu bile tri marke automobila.. Što je ovo ?
Naravno da jesu. Ali njima je u interesu prikazati njemacke marke kao kvalitetnike.
Što nisu već 20 godina japanerosi u top 5 ? Ovdje su nabrojani neki modeli kao da su u testu bile tri marke automobila.. Što je ovo ?
Uključite se u raspravu