Njemački div sportske odjeće pojačao je lani proizvodnju svojih retro tenisica, inspiriranih obućom nogometnih navijača 1970-ih i 80-ih, točnije Sambu, Gazelle i Spezial.
Prodaja je nakon toga skočila s nekoliko stotina tisuća pari mjesečno početkom prošle godine na milijune pari mjesečno, prema riječima izvršnog direktora Bjorna Guldena, a Adidas sada želi dodatno povećati svoju popularnost, piše Reuters.
Tvrtka je, naime, priopćila da je prodaja tih tenisica pomogla potaknuti snažne rezultate u prvom tromjesečju, iako nisu objavili detaljne brojke, prenosi Reuters.
Ulagači i analitičari pomno prate rezultate Adidasa, procjenjujući oslanja li se pretjerano na tu vrstu tenisica jer iznenadni završetak vrlo profitabilnog posla s Kanye Westom i brendom Yeezy Boost još im je u svježem sjećanju. Adidas je prošle godine prvi put u 30 godina ostvario gubitak nakon razlaza s američkim reperom.
Adidas Samba, potom, osvojila je nagradu Footwear News za 2023. odnosno naslov “Tenisice godine”, što je prva pobjeda Adidasa od Yeezy Boosta 350 u 2015.
Aneesha Sherman, analitičarka Bernsteina, procjenjuje da će retro tenisice ove godine prikupiti 1,5 milijardi eura, odnosno oko sedam posto Adidasovih ukupnih prihoda i biti blizu 1,7 milijardi eura koliko je Yeezy donosio na svom vrhuncu.
Ona predviđa da će prodaja samba tenisica ove godine vjerojatno dosegnuti vrhunac u svim regijama. “Jasno je da ovaj trend neće trajati zauvijek”, smatra Thomas Joekel, upravitelj portfelja u Union Investmentu, koji drži dionice Adidasa. “Na kraju dana, kupac odlučuje, a tvrtke poput Nikea ili Adidasa moraju biti agilne kako bi preskočile te trendove.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu