Razočaranje Super Marijem, Nintendo tone na burzi

Autor: Tomislav Pili , 20. prosinac 2016. u 22:00
Kreativni direktor Nintenda Shigeru Miyamoto/Reuters

Igra trenutno ima prosječnu ocjenu od 2,5 zvjezdice, pa je Nintendo izgubio 11 posto vrijednosti od 15. prosinca.

Ako je suditi po potonuću Nintendove dionice na Tokijskoj burzi, plasiranje čuvene igre Super Mario Run za iPhone bio je velik promašaj.

Investitori na japanskoj burzi u ponedjeljak su srušili cijenu za više od sedam posto, pa je gubitak dionice od lansiranja igre 15. prosinca produbljen na 11 posto. Slično vrijedi i za tvrtku DeNa koja je pomogla Nintendu u razvoju igre, a čija je dionica izgubila 14 posto vrijednosti u istom razdoblju. Igru koja je trebala Nintendu širom otvoriti vrata profitabilnog svijeta mobilnog igranja korisnici su dočekali na nož.

 

37 milijuna

puta skinuta je igra Super Mario Run u prva tri dana

Naime, nakon približno 50.000 pregleda na Appleovom američkom App Storeu, igra ima prosječnu ocjenu od dvije i pol zvjezdice, od mogućih pet. To je među najnižim ocjenama za igre koje su najviše puta "skinute" i ispod je prosječnih ocjena za druge najpopularnije igre za pametne telefone, poput Clash Royale ili Candy Crush Saga, navodi Bloomberg. Glavna zamjerka korisnika ide u smjeru cijene za cjelokupnu igru.

Naime, besplatno se mogu odigrati prve tri razine, ali korisnici tvrde kako se te razine prebrzo odigraju. Nakon toga treba platiti 10 dolara za "otključavanje" ostalih razina. Daniel Ahmad, analitičar konzultantske kuće Niko Partners ističe za Bloomberg kako je Nintendova cijena golem zahtjev u svijetu uglavnom besplatnih mobilnih igara. Korisnicima se ne sviđa i što je za igranje stalno potrebna internetska veza.

"Očekivanja investitora bila su vrlo snažna", kaže Hideki Yasuda, analitičar u Ace Research Institute. Mnoštvo ljudi je kontaktiralo App Store tvrdivši da Super Mario nije jako zabavan. Možda su očekivanja bila prevelika", dodaje Hideki Yasuda. Unatoč prigovorima, Super Mario Run ušao je među najpopularnije igre. Naime, u prva tri dana "skinut" je više od 37 milijuna puta, a prosječno vrijeme koje korisnici provedu svakoga dana igrajući iznosi 13 minuta, pokazuju podaci tvrtke App Annie. Lansiranje Super Marija uslijedilo je nakon golemog početnog uspjeha igre Pokemon Go. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Teško da će postići staru slavu, ali tko zna možda će imati uzlet kao fidget spinner[/url]

New Report

Close