Češkoj grupi Kofola prodaja je u prvih šest mjeseci porasla za 11,1 posto, na 123,5 milijuna eura, operativna dobit povećana je za 86,3 posto, a EBITDA za 46,4 posto. Na dobre rezultate je u velikoj mjeri utjecalo preuzimanje slovenske Radenske, ali rast je također zamjetan u prodaji svježeg voća i sokova UGO, iako je na poljskom tržištu zabilježen blagi pad prodaje.
“Čak i bez značajnog pozitivnog utjecaja Radenske, dobit Grupe Kofola raste. Sretan sam jer nam to omogućava rast i u drugim segmentima, te možemo ponuditi visoku kvalitetu pića i opsežan portfelj“, rekao je Jannis Samaras, predsjednik uprave Kofole, prenosi Delo.
Kompanija je sve aktivnija i u ugostiteljstvu. Od studenoga surađuje s austrijskom tvrtkom Rauch kao distributer njihovih napitaka. Grupa se širi i u segmentu brze hrane. Osim bara sa svježim sokovima i salatnog bara UGO Salateria, nedavno je u Pragu otvoren i otvorio prvi restoran NAGRILU, koji nudi hranu s roštilja. Kofola je u lipnju kupila 40% udjela u tvrtki WAD Groupu, drugom po veličini slovačkom proizvođaču bezalkoholnih pića.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu