Vijest da će 1. veljače cestarina u Srbij poskupjeti za 10% naljutila je mnoge vozače u Srbiji koji traže da se slijedi primjer država u kojima se koriste vinjete, odnosno naplata prema vremenu vožnje, a ne prema pređenom kilometru. Takav sustav naplate koriste Bugarska, Rumunjska, Mađarska, Češka, Slovačka i Slovenija, dok je Austrija jedna od zemalja koja ga je uvela još 1997. godine.
Međutim u Putevima Srbije tvrde da ono što Austrijanci trenutno plaćuju kroz vinjete nije dovoljno za kvalitetno održavenje cesta, odnosno da su nužne državne subvencije. zato u kompaniji koje upravlja autocestama u Srbiji kažu da se nemoguće uspoređivati s Austrijom jer "subvencije za ekonomski jaku zemlju ne predstavljaju značajan problem". U Srbiji se, tvrde u Putevima Srbije, novac koji se prikupi od cestarine na 700 kilometara autocesta koristi za održavanje 15.000 kilometara državnih cesta 1. i 2. reda, pa su troškovi veći.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu