ChatGPT, chatbot tvrtke OpenAI, u lipnju je po prvi puta od lansiranja prije osam mjeseci zabilježio mjesečni pad broja posjetitelja i prometa na svojoj internetskoj stranici, objavila je analitička tvrtka Similarweb.
Svjetski promet na stranici ChatGPT-a smanjio se za 9,7 posto u lipnju u odnosu na svibanj, dok je broj jedinstvenih posjetitelja pao za 5,7 posto. Vrijeme provedeno na stranici također se smanjilo 8,5 posto.
ChatGPT pokrenuo je upotrebu generativne umjetne inteligencije u svakodnevnim zadacima, od pisanja tekstova do programiranja dosegnuvši 100 milijuna aktivnih korisnika mjesečno u siječnju. Riječ je o aplikaciji koja se najbrže razvija, ima više od 1,5 milijardi mjesečnih posjeta i jedna je od 20 najposjećenijih web stranica na svijetu.
Tvrtka OpenAI lansirala je ChatGPT aplikaciju na iOS sustavu u svibnju što bi moglo objasniti pad prometa na internetskoj stranici, jednako kao i kraj školske godine i početak ljetnih praznika kada sve manje učenika traži pomoć oko zadaće.
Prema data.ai, do 4. Srpnja Chatbot je preuzet 17 milijuna puta na iOS-i u svijetu. Usporavanje rasta moglo bi pomoći u kontroli troškova pokretanja ChatGPT-a koji zahtijeva intenzivnu računalnu snagu za odgovaranje na upite.
Aplikacija je besplatna za korištenje, ali nudi i mogućnost premium pretplate u kojoj korisnici mogu platiti 20 dolara mjesečno za pristup OpenAI-jevom naprednijem modelu, GPT-4.
Prema najnovijim procjenama YipitData, oko 1,5 milijuna ljudi prijavilo se za pretplatu u Sjedinjenim Američkim Državama. OpenAI je očekuje 200 milijuna dolara prihoda u 2023.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu