Ferrarijev prvi električni automobil koštat će najmanje 500 tisuća eura, a plasiranje takvog modela na tržište predstavlja važan korak za talijanskog proizvođača luksuznih vozila, kazao je upućeni izvor za Reuters.
Naime, tvrtka bi novi proizvodni pogon u gradu Maranellu na sjeveru Italije trebala svečano otvoriti u petak što bi joj proizvodnju moglo povećati za trećinu.
Iz kompanije su najavili da će električni automobil lansirati krajem iduće godine, a planirana cijena znak je da Ferrari vjeruje da će njegovi klijenti biti spremni platiti za vozilo, čak i dok tržišni konkurenti smanjuju cijene e-vozila zbog slabljenja potražnje.
Povećanje kapaciteta
Prošle godine Ferrari je isporučio manje od 14 tisuća automobila, a povećanje proizvodnog kapaciteta tu bi brojku trebalo podići na 20 tisuća što je hrabar potez za tvrtku, rekao je izvor koji je želio ostati anoniman.
“Postoji sve veća potražnja za Ferrarijima, a oni imaju prostora ispuniti dio nje, bez ugrožavanja ekskluzivnosti”, istaknuo je Fabio Caldato, upravitelj portfelja u AcomeA SGR-u, tvrtki za upravljanje imovinom koja drži Ferrarijeve dionice.
Da bi sjeli u svoj Ferrari vozači na određene modele čekaju i do dvije godine. “Biti na listi čekanja samo je po sebi statusni simbol”, dodao je Caldato pa istaknuo da među bogatim kupcima na tržištima u razvoju, poput Indije i Bliskog istoka, raste interes za Ferrarijevim automobilima.
V2 u povojima
Drugi model električnog vozila također je u razvoju, otkrio je izvor za Reuters, dodavši da je proces u povojima te da tvrtka možda neće htjeti povećati ukupnu proizvodnju na 20 tisuća vozila godišnje. Konkurentski Lamborghini planira započeti s prodajom svog prvog EV modela 2028. Njegov izvršni direktor Stephan Winkelmann izjavio je da je važnije imati pravi proizvod nego biti prvi.
Analitičar investicijske Mediobance Andrea Balloni očekuje da će Ferrarijev novi EV zadržati visoku cijenu kao kompenzaciju za razvoj potpuno nove električne tehnologije te za vanjsku nabavu većeg broja dijelova. “Očekujem da će novi EV biti nišni model, koji će činiti nešto više od 10 posto godišnje prodaje”, rekao je Balloni, naglasivši da Ferrarijev glavni klijent još uvijek preferira benzinske modele.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu