Jedan od primjera je Tesla, odnosno Model Y, koji trenutno drži glavni teret elektrifikacije u Europi. Tijekom prvih 10 mjeseci ovaj je model prodan u čak 183.799 primjeraka, i to na tržištima zemalja EU, EFTA-e i Velikoj Britaniji. Međutim, to ne znači da je Model Y najprodavaniji europski model. “Tek” je drugi.
Status najprodavanijeg modela u Europi još uvijek drži Dacia Sandero, doznaje Automotive News. Jedan od najjeftinijih modela na europskom tržištu je i među najomiljenijima. U prvih deset mjeseci je u Europi dosegao minimalno bolji rezultat od Tesle, ali ipak bolji. Sandero je dosegao prodaju od 184.088 primjeraka.
Na trećem mjestu je Volkswagen T-Roc sa 164.833 primjerka, a na četvrtom mjestu se smjestio nekadašnji europski bestseler, Peugeot 208, sa 163.672 prodana primjerka. Top 5 zaokružio je Renault Clio sa 154.493 prodana primjerka ove godine.
Kakvi su trendovi
Pogledamo li rezultate za listopad, situacija je sljedeća. U listopadu je najprodavaniji model bio opet Sandero s 21.139 registracija, a pratio ga je Renault Clio s 14.534 novoregistrirana primjerka.
Teslin model Y je s 9660 registracija pao na 24. mjesto. Ipak, treba reći kako je Tesla ove godine podigao prodaju ovog modela u Europi za čak 142 posto, s prošlogodišnjih 75.854 na spomenutih 183.799 primjeraka. Jedini model s približno ovakvim rastom bio je kineski MG ZS s godišnjim rastom prodaje od 107.7 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu