Šampanjac je u 2015. godini zahvaljujući stabilizaciji europskog tržišta te snažnom rastu potražnje na inozemnim tržištima zabilježilo rekordnu prodaju. Reuters prenosi da se lani prodalo 312 milijuna boca ili dva do tri posto više nego 2014. godine. Prihodi su tako porasli četiri posto i donijeli 4,7 milijardi eura čime je nadmašena i posljednja “rekordna” godina, pretkrizna 2007. kad je industrija uprihodila 4,56 milijardi eura. Uspjeh je rezultat i povećanja napora promocije dodatno luksuznih inačica ovog premium proizvoda kao i činjenica da su tržišta poput Japana i SAD-a postala drugim najvećim uvoznicima nakon Velike Britanije.
“Francuska je na putu oporavka”, potvrdio je i Bruno Paillard, izvršni direktor Lanson Lanson BCC, drugog najvećeg proizvođača šampanjca unutar francuske grupacije Louis Vuitton Möet Hennessya (LVMH) koja tržištem dominira jer u svom portfelju objedinjuje imena poput Dom Perignona, Moet & Chandona, Veuve Clicquota te brendove poput Ruinarta i Kruga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu