Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prošla godina rekordna za šampanjac

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
03. siječanj 2016. u 22:00
Podijeli članak —
Arhivska fotografija: Ivo Čagalj / Pixsell

Prodano 312 milijuna boca za 4,7 milijardi eura, više nego prije krize.

Šampanjac je u 2015. godini zahvaljujući stabilizaciji europskog tržišta te snažnom rastu potražnje na inozemnim tržištima zabilježilo rekordnu prodaju. Reuters prenosi da se lani prodalo 312 milijuna boca ili dva do tri posto više nego 2014. godine. Prihodi su tako porasli četiri posto i donijeli 4,7 milijardi eura čime je nadmašena i posljednja “rekordna” godina, pretkrizna 2007. kad je industrija uprihodila 4,56 milijardi eura. Uspjeh je rezultat i povećanja napora promocije dodatno luksuznih inačica ovog premium proizvoda kao i činjenica da su tržišta poput Japana i SAD-a postala drugim najvećim uvoznicima nakon Velike Britanije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Francuska je na putu oporavka”, potvrdio je i Bruno Paillard, izvršni direktor Lanson Lanson BCC, drugog najvećeg proizvođača šampanjca unutar francuske grupacije Louis Vuitton Möet Hennessya (LVMH) koja tržištem dominira jer u svom portfelju objedinjuje imena poput Dom Perignona, Moet & Chandona, Veuve Clicquota te brendove poput Ruinarta i Kruga.

Šampanjac je u 2015. godini zahvaljujući stabilizaciji europskog tržišta te snažnom rastu potražnje na inozemnim tržištima zabilježilo rekordnu prodaju. Reuters prenosi da se lani prodalo 312 milijuna boca ili dva do tri posto više nego 2014. godine. Prihodi su tako porasli četiri posto i donijeli 4,7 milijardi eura čime je nadmašena i posljednja “rekordna” godina, pretkrizna 2007. kad je industrija uprihodila 4,56 milijardi eura. Uspjeh je rezultat i povećanja napora promocije dodatno luksuznih inačica ovog premium proizvoda kao i činjenica da su tržišta poput Japana i SAD-a postala drugim najvećim uvoznicima nakon Velike Britanije.

“Francuska je na putu oporavka”, potvrdio je i Bruno Paillard, izvršni direktor Lanson Lanson BCC, drugog najvećeg proizvođača šampanjca unutar francuske grupacije Louis Vuitton Möet Hennessya (LVMH) koja tržištem dominira jer u svom portfelju objedinjuje imena poput Dom Perignona, Moet & Chandona, Veuve Clicquota te brendove poput Ruinarta i Kruga.

Paillard dodaje da ljudi žele uživati u životu i vjeruje da u daljnji rast njihove kupovne moći. Šampanjcu kao konkurenti na putu stoje tek talijanski pjenušac Prosecco te španjolska cava, koji se osim u okusu poprilično razlikuju i u cijeni. Podsjetimo, šampanjcem se može nazivati samo pjenušac proizveden u francuskoj regiji Champagne. 

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
03. siječanj 2016. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close