Ekonomski institut Pravnog fakulteta (EIPF), u sklopu kojeg djeluje i nekoliko dobro poznatih i renomiranih slovenskih ekonomista, uključujući i bivše ministre, nakon više godina traženja napokon je pronašao kupca za vilu u Prešernovoj ulici u središtu Ljubljane.
Milijardu eura za dionice
Prema informacijama portala Siol.net, vila je prodana poduzetniku Janezu Nejcu Loginu, koji će za nju platiti oko dva milijuna eura. Janez Nejc Login je sin najbogatijih Slovenaca Same i Ize Login, bivših vlasnika kompanije Outfit7, koja stoji iza svjetski poznate mobilne igre Talking Tom. Janez Nejc Login vodio je tvrtku Ekipa2, slovensku podružnicu kompanije Outfit7.
2 mil.
eura platit će obitelj Login zdanje u Prešernovoj ulici
Time su Logini nakon prodaje kompanije i Talking Toma Kinezima nastavili niz ulaganja. Naime, bivši vlasnici, obitelj Login, fondovi i mnogi zaposlenici tvrtke Outfit7 dobili su oko milijardu eura za svoje dionice. Od tada, obitelj Login, kao i neki drugi bivši zaposlenici Outfita, ulažu u nekretnine i perspektivne tvrtke. U veljači prošle godine, nedugo nakon prodaje svoje kompanije, kupili su vilu Epis i gotovo pola hektara zemljišta u Mlinu na Bledu. Na toj zemlji, bivši vlasnik Austrijanac Helmut Kleinfercher planirao je izgraditi sedam vila. Svaka od njih trebala je vrijediti milijun eura.
Pomažu ekološke projekte
Kupnja je obavljena preko ljubljanske tvrtke Epos s.e.v.e.n., u vlasništvu tvrtke Login Establishment, koja se nalazi u Lihtenštajnu. Tu je obitelj Login osnovala i zakladu Login5, na koju je prenijela oko pola milijarde eura od prodaje Outfita. Janez Nejc Login direktor je nekretninske tvrtke Epos s.e.v.e.n. i član zaklade Login5, koji se bavi humanitarnim projektima, a uglavnom se fokusira na ulaganje u neprofitne projekte u području ekologije. Iza Login zainteresirana je i za modne projekte.
Ove godine financijski je pomogla slovensku modnu kreatoricu Mateu Benedetti, poznatu po eko kolekcijama. "Iza Login sama je procijenila koliko trebamo novca za proboj na tržištu. Ona nije uložila samo u našu kolekciju jer time ne bi stvarno ništa uradila. Podržala je naš brand i njegov razvoj. Samo za razvoj kolekcije potroši se od 20 do 50 tisuća eura po sezoni. Konačno, sada smo dio zaklade koja zagovara čist zrak, čistu vodu i čistu savjest", rekla je Matea Benedetti za Finance.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu