Hermesova je prodaja u drugom tromjesečju porasla 22 posto na 1,27 milijarde eura, čime je premašio i najpozitivnije procjene analitičara.
Proizvođač luksuzne robe najpoznatiji po torbama Birkin bolje rezultate može zahvaliti skoku na japanskom tržištu. Prodaja u Japanu ubrzala je uz rast od 15 posto. Analitičari tvrde da se iza Hermesova uspjeha krije činjenica kako nisu povisili cijene proizvoda, unatoč slabljenju jena. Vrijednost Hermesovih dionica porasla je za 1,1 posto, na preko 340 eura, čak i unatoč drugom problemu: slabljenju potražnje za luksuzom na velikom kineskom tržištu. Manje imućni kineski kupci skloni su kupovini u jeftinijem Japanu ili Europi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu