Prodaja u Japanu lansirala Hermes

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 21. srpanj 2015. u 21:59
Prodaja u Japanu ubrzala je uz rast od 15 posto

Prodaja u Japanu ubrzala je uz rast od 15 posto.

Hermesova je prodaja u drugom tromjesečju porasla 22 posto na 1,27 milijarde eura, čime je premašio i najpozitivnije procjene analitičara.

Proizvođač luksuzne robe najpoznatiji po torbama Birkin bolje rezultate može zahvaliti skoku na japanskom tržištu. Prodaja u Japanu ubrzala je uz rast od 15 posto. Analitičari tvrde da se iza Hermesova uspjeha krije činjenica kako nisu povisili cijene proizvoda, unatoč slabljenju jena. Vrijednost Hermesovih dionica porasla je za 1,1 posto, na preko 340 eura, čak i unatoč drugom problemu: slabljenju potražnje za luksuzom na velikom kineskom tržištu. Manje imućni kineski kupci skloni su kupovini u jeftinijem Japanu ili Europi.

Komentirajte prvi

New Report

Close