Prodaja iPhonea srezana za petinu

Autor: Poslovni dnevnik , 12. veljača 2019. u 21:59
Stagnirajuće tržište/REUTERS

Istraživanje kuće IDC pokazuje da je Appleov tržišni udjel u Kini pao na 11,5 posto.

Appleova prodaja iPhona u Kini pala je za 20 posto na godišnjoj razini u četvrtom tromjesečju 2018. godine, dok je prodaja pametnih telefona kineskog konkurenta Huaweija porasla za 23 posto, objavila je analitička tvrtke IDC.

Apple u svojim kvartalnim izvješćima više ne objavljuje podatke o obujmu prodaje iPhonea, nego samo prihode, što znači da je IDC-ova analiza kroz provjeru prodajnih kanala često najjasniji pokazatelj promjena u prodaji.

Apple je nedavno objavio da je prihod od prodaje iPhonea u proteklom tromjesečju pao za 15 posto u odnosu na isto razdoblje godinu dana prije, dok je njegov izvršni direktor Tim Cook naveo pad potražnje u Kini kao jedan od najvažnijih razloga smanjenja procjena prodaje kompanije u idućem razdoblju. 

Podaci IDC-a ukazuju na pad prodaje iPhonea u Kini u proteklom kvartalu za 19,9 posto u odnosu na isto razdoblje godinu dana prije, dok je Huaweijev broj isporuka porastao za 23,3 posto.

Time je Appleov tržišni udio smanjen na 11,5 posto, s 12,9 posto godinu dana prije, stoji u izvješću. Nakon dugogodišnjeg snažnog rasta, sada se vodeći brendovi pametnih telefona Applea i južnokorejskog Samsunga žestoko natječu na stagnirajućem globalnom tržištu.

Huawei i dalje ostaje lider na kineskom tržištu.

Komentirajte prvi

New Report

Close