Prodaja Gorenja u Rusiji i Ukrajini skočila čak 25 posto

Autor: Poslovni.hr , 24. kolovoz 2016. u 13:02
Foto: Tomislav Miletić / Pixsell

Nakon lanjskih gubitaka, neto dobit kompanije dosegnula je 2,1 mil. eura u prvih šest mjeseci.

Prihodi od prodaje Gorenja, slovenskog proizvođača kućanskih uređaja, porasli su u prvih šest mjeseci ove godine na 581,3 milijuna eura, što je za 4,2% više u odnosu na isto razdoblje lani. Neto dobit kompanije je dosegnula 2,1 milijuna eura, nakon gubitka od 6,9 milijuna eura u prvih šest mjeseci 2015. godine.

Posebno je dobro bilo drugo tromjesečje. Prihodi od prodaje u drugom kvartalu iznosili su 295,8 milijuna eura, a EBIT (dobit iz poslovanja) je skočila čak 58,7 posto, na 9,9 milijuna eura. Polugodišnji EBIT iznosio je 16,7 milijuna eura, u odnosu na 10,7 milijuna eura iz istog razdoblja 2015.

Najnoviji rezultati govore da grupa Gorenje nastavlja s oporavkom, nakon prošlogodišnjeg neto gubitka od 8 milijuna eura i pada prihoda od prodaje za 2,3%. Najveći rast Gorenje bilježi na tržištu Rusije i Ukrajine, gdje je prodaja porasla 25 posto. Takvi rezultati, a i rast narudžbi naveli su menadžment Gorenja da zaposli novih 250 radnika koji će početi raditi već u rujnu. U kompaniji su uvjereni da će ostvariti planove o 7,6 milijuna eura čiste dobiti na godišnjoj razini.

Komentirajte prvi

New Report

Close