Njemački proizvođač robe za široku potrošnju Henkel izvijestio je o stagnaciji prihoda u prvom tromjesečju budući da je skok prodaje deterdženata i sredstava za čišćenje neutralizirao lošije rezultate u poslovanju s ljepilima i kozmetikom.
Kada se isključi utjecaj valutnih tečajeva i prodaje odnosno kupnje imovine, prihodi su na razini grupe bili gotovo na razini istog prošlogodišnjeg razdoblja i iznosili su 4,9 milijardi eura.
Pritom su prihodi u odjelu deterdženata za rublje i sredstava za održavanje kućanstva skočili 5,5 posto, poduprti većom prodajom proizvoda poput tekućine za pranje Pril i deterdženta Persil. U odjelu ljepila prihodi su pali 4,1 posto, uglavnom zbog velikog pada potražnje u automobilskoj industriji.
Odjel kozmetičkih proizvoda bilježio je 3,9-postotni pad prihoda zbog zatvaranja frizerskih salona širom svijeta kako bi se zaustavilo širenje koronavirusa.
Pad su donekle ublažili dobri rezultati u kategoriji proizvoda za njegu tijela, posebno sapuna Dial.
Henkelovo poslovanje kozmetike bilo je o teškoćama i prije koronavirusne krize i grupa je najavila prodaju odnosno gašenje pojedinih brendova do 2021. godine, paralelno razmatrajući mogućnost novih akvizicija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu