Iako bilježi dvoznamenkasti pad na godišnjoj razini za prvih devet mjeseci, prodaja automobila njemačkog BMW-a u trećem je tromjesečju uspjela zabilježiti povećanje.
Prodaja BMW-ovih automobila porasla je u trećem tromjesečju zahvaljujući snažnoj potražnji iz Kine i Europe koja je nadoknadila pad na američkom tržištu, pokazali su poslovni rezultati objavljeni u srijedu. Grupa okupljena oko bavarskog proizvođača automobila u trećem tromjesečju isporučila je ukupno 675.680 vozila, 8,6 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Prodajni rezultati u trećem kvartalu daleko su bolji no što su bili u razdoblju od travnja do lipnja kada je BMW-ova prodaja pod utjecajem koronakrize pala za četvrtinu. Pandemija koronavirusa se ipak osjeća na rezultatima od siječnja do rujna s obzirom da je grupa BMW prodala 12,5 posto manje automobila nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Potražnja u Kini bila je ključni pokretač dobrih rezultata u trećem tromjesečju, iskazana u 31,1-postotnom skoku prodaje i isporučenih ukupno 230.612 automobila. Porasla je i prodaja u Europi, za 7,1 posto, uz isporučenih ukupno 275.618 automobila. U SAD-u, gdje vlasti nisu uspjele uspostaviti kontrolu nad širenjem virusa, BMW-ova je prodaja potonula 15,7 posto, s isporučena 78.634 automobila.
Najsnažnije je u razdoblju od srpnja do rujna porasla prodaja brenda BMW, za 9,8 posto, s prodanih 585.336 vozila. Porasla je i prodaja elektrificiranih vozila, za čak 46,6 posto, uz ukupno prodanih 54.719 vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu