Prodaja BMW-a u trećem kvartalu veća za 8,6 posto

Autor: Poslovni dnevnik , 07. listopad 2020. u 22:00
Bavarski proizvođač u trećem je kvartalu isporučio 675.680 vozila/REUTERS

Prodajni rezultati u trećem tromjesečju daleko su bolji nego od travnja do lipnja kada je BMW-ova prodaja pod utjecajem koronakrize pala za četvrtinu.

Iako bilježi dvoznamenkasti pad na godišnjoj razini za prvih devet mjeseci, prodaja automobila njemačkog BMW-a u trećem je tromjesečju uspjela zabilježiti povećanje.

Prodaja BMW-ovih automobila porasla je u trećem tromjesečju zahvaljujući snažnoj potražnji iz Kine i Europe koja je nadoknadila pad na američkom tržištu, pokazali su poslovni rezultati objavljeni u srijedu. Grupa okupljena oko bavarskog proizvođača automobila u trećem tromjesečju isporučila je ukupno 675.680 vozila, 8,6 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.

31,1

posto porasla je prodaja u Kini, dok je na europsko tržište isporučeno 7,1 posto više vozila

Prodajni rezultati u trećem kvartalu daleko su bolji no što su bili u razdoblju od travnja do lipnja kada je BMW-ova prodaja pod utjecajem koronakrize pala za četvrtinu. Pandemija koronavirusa se ipak osjeća na rezultatima od siječnja do rujna s obzirom da je grupa BMW prodala 12,5 posto manje automobila nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.

Potražnja u Kini bila je ključni pokretač dobrih rezultata u trećem tromjesečju, iskazana u 31,1-postotnom skoku prodaje i isporučenih ukupno 230.612 automobila. Porasla je i prodaja u Europi, za 7,1 posto, uz isporučenih ukupno 275.618 automobila. U SAD-u, gdje vlasti nisu uspjele uspostaviti kontrolu nad širenjem virusa, BMW-ova je prodaja potonula 15,7 posto, s isporučena 78.634 automobila.
Najsnažnije je u razdoblju od srpnja do rujna porasla prodaja brenda BMW, za 9,8 posto, s prodanih 585.336 vozila. Porasla je i prodaja elektrificiranih vozila, za čak 46,6 posto, uz ukupno prodanih 54.719 vozila.

Komentirajte prvi

New Report

Close