Još od predstavljanja modela Apple sata u travnju, Apple nije otkrio nikakve detalje o njegovoj prodaji.
Ponukani manjkom informacija, kompanija koja se bavi analizom podataka, Slice Intelligence, izbacila je podatke pomoću kojih je moguće pratiti ono što Apple skriva. Slice Intelligence svoje kalkulacije zasniva na podacima s računa koje dobiva od oko 2,5 milijuna američkih online kupaca. Informacije nisu optimistične: dok je Apple je 13. travnja prodavao oko 35.000 satova dnevno, početkom srpnja prodaja je pala na svega 5000 satova dnevno. Kako prenosi Business Insider, prodaja je u stalnom padu, osim nekoliko boljih dana, poput 2. lipnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu