U proteklih deset godina uložili smo 200 milijuna eura u izgradnju hotela u Srbiji i regiji, izjavio je predsjednik MK Groupa Miodrag Kostić za Tanjug.
Prema njegovim riječima, područje hotelijerstva najmlađa je grana u MK Groupu koja vrlo brzo raste te je orijentacija kompanije ulaganje u braunfild investicije, oživljavanje starih objekata uz revitalizaciju građevinskog zemljišta.
"Naša ulaganja se na prvi pogled možda nisu vidjela, a možda je sada iskočilo s otvaranjem hotela Sheraton u Novom Sadu", kaže Kostić, podsjećajući da je MK Group u posljednje dvije godine otvorio dva Kempinski hotela, jedan u Hrvatskoj, a drugi u Sloveniji.
"Naša orijentacija je područje jadranske obale, područje Crna Gore, Hrvatske, Slovenije i gradski hoteli. U ovom trenutku turizam u banjama ima neke svoje specifičnosti i ne bih rekao da nam je to prioritet", kaže Kostić, dodajući da ga zanimaju hoteli koji imaju 150 do 200 soba.
"Danas smo sigurno lider kada je riječ o hotelijerstvu, ne samo u Srbiji nego u cijeloj regiji. To jeste najmlađa grana u MK Grupi i mislim da će u budućnosti biti jedan od najbrže rastućih biznisa u okviru MK Groupa", ocjenjuje Kostić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Od kuda će novinar zanti da ti hoteli posluju već godinama pod tim brandom!?
Nije otvorio nego je preuzeo 2 Kempinski hotela.
Uključite se u raspravu