Globalna potrošnja voćnih sokova i pića prešla je 80 milijardi litara u 2015. godini, predstavljajući 10 posto ukupnih količina bezalkoholnih pića, stoji u novom izvješću konzultanta specijalista za hranu i pića Zenith International, prenosi portal agrobiz.
Prodaja je porasla 4% tijekom godine, s rastom u Africi, na Bliskom istoku, Azijskom Pacifiku i u Latinskoj Americi, s padom na zrelim tržištima sjeverne Amerike i zapadne Europe. Predviđa se da će tržište rasti godišnje pet posto u sljedećih pet godina na 105 milijardi litara u 2020. "Tržište sokova za piće postaje sve raznolikije s budućim naprecima, osobito u Sjevernoj Americi i zapadnoj Europi, ovisno o inovativnim i originalnim proizvodima", kaže direktorica Zenithove Tržišne inteligencije Esther Renfrew.
"Proizvođači sada prepoznaju da su inovacije imperativ u cilju dobivanja i zadržavanja uspjeha". Zenithovo izvješće o inovacijama u sokovima za 2016. identificira osam ključnih područja inicijativa proizvodnih razvoja – originalni okusi/sastojci, nove teksture, povrtni sokovi, hladno prešani sokovi, smanjeni/s malim udjelom/bez šećera, funkcionalna ponuda, premium pozicioniranje i orijentirani na djecu. "U posljednjih nekoliko godina glavni novi trendovi razvoja proizvoda uključivali su nove proizvodne metode, rafinirano proizvodno pozicioniranje i naglasak na sastojke u okusu i funkciji", dodaje Renfrew.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu