Mladi Japanci suviše su trijezni, smatra tamošnja porezna uprava koja novim natječajem želi proširiti konzumaciju alkohola u toj populaciji, prenosi BBC.
Mladi punoljetni Japanci piju manje od svojih roditelja, a to ima posljedice i na prikupljena sredstva od alkoholnih pića poput sakea.
Nacionalna porezna uprava stoga je pokrenula natječaj za ideje kako preokrenuti taj trend.
Cilj kampanje „Sake Viva!“ je učiniti konzumaciju alkohola privlačnijom i time pomoći proizvođačima pića.
Japanci u dobi između 20 i 39 godina tako mogu prijaviti svoje poslovne ideje kako bi povećali potražnju među svojim vršnjacima, bilo za sakeom, shochuom, viskijem, pivom ili vinom, prenosi BBC.
Japanski mediji pišu kako su reakcije na ovaj natječaj pomiješane. Kritičari se protive promoviranju nezdrave navike, ali mnogi su na internet već stavili svoje ideje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu