Tuzlanska sol, jedan od najpoznatijih regionalnih brendova, uspješno je plasirana na tržište Katara.
Izvoz je realiziran pod vlastitim brendom u prepoznatljivom pakiranju s prilagodbom za tržište Katara na arapskom i engleskom jeziku, a do kraja godine svakog mjeseca je planiran kontejnerski izvoz većih količina, navodi se u priopćenju kompanije Solana Tuzla.
"Suradnja je ostvarena s jednim od najstarijih katarskih maloprodajnih lanaca FFC Family Food Center, čiji generalni direktor Mohamed Gamal Moustafa ističe da se odlučio za uvoz Tuzlanske soli nakon istraživanja tržišta u BiH", izjavio je Vedad Halilović, direktor izvoza u Direkciji za prodaju AS Holdinga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu