'Nova maloprodajna revolucija već je u tijeku i u idućih pet godina utjecat će na prehrambenu industriju diljem svijeta na način koji dosad još nismo vidjeli.' Proročanski je to početak analize koju je nedavno objavila poznata svjetska tvrtka za istraživanje tržišta Nielsen, a koja predviđa sve snažniji rast trgovačkih brendova nauštrb poznatih proizvođača poput Coca-Cole, Nestléa i drugih, piše tportal.
Nielsen svoju analizu temelji na podacima o maloprodaji iz šezdesetak zemalja koji pokazuju da robne marke 'nastavljaju zauzimati sve veći udio na svim većim tržištima'. Iza takvog rasta leži širenje diskontnih maloprodajnih lanaca poput Lidla ili Aldija koji svoju poslovnu strategiju temelje upravo na vlastitim brendovima, a nakon što su zauzeli dobar dio europskog tržišta, diskontni lanci se polako, ali sigurno, šire i u svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu