Playboy osvaja Kinu, ali bez erotike

Autor: Tomislav Pili , 06. svibanj 2015. u 21:59
Kina važno tržište/Reuters

Playboy namjerava povećati broj prodajnih mjesta sa sadašnjih 3100 na 3500 trgovina.

Playboy namjerava žustrije ući na golemo kinesko tržište, ali ne s čuvenim magazinom, već s modnim dodacima i kovčezima s legendarnim logom zečića koji kineski potrošači smatraju znakom otmjenosti.

"Playboy je u posljednjih 10 godina u Kini ostvario pet milijardi dolara prodajnih prihoda. Želimo udvostručiti taj broj u sljedećih deset godina", izjavio je u srijedu CNBC-u Matt Nordby, glavni prodani direktor kompanije. Sklopivši ugovor s novim kineskim distributerom, Playboy namjerava povećati broj prodajnih mjesta sa sadašnjih 3100 na 3500 trgovina, dodao je Nordby.

Komentirajte prvi

New Report

Close