Na nedavno održanom događaju u Pinterestovom sjedištu u San Franciscu, izvršni direktor, Ben Silbermann, objavio je novost koju su korisnici ove 11 milijardi dolara vrijedne društvene mreže dugo priželjkivali. Službeno je najavljen “Buy it” gumb – opcija koja omogućuje izravnu kupnju odabranih proizvoda.
Plavi gumb za kupnju, nalazit će se odmah pored crvenog “Pin it” gumba. Za određene pinove, korisnik će vidjeti cijenu, odabrati boju, veličinu i količinu te kliknuti na plavi “Buy it” gumb kako bi dovršio kupnju. Trenutno jedini način na koji korisnici mogu kupiti proizvod s Pinteresta je klikom na odabrani pin koji ih preusmjeruje na izvornu stranicu prodavača. S novim dodatkom, Pinterest je uvelike olakšao i ubrzao kupnju proizvoda svojim korisnicima.
Silbermann navodi kako je na ovu društvenu mrežu od njenog pokretanja 2010. godine, ‘pinano’ 50 milijardi želja i ideja. “Stvar je u tome što nas korisnici već neko vrijeme ispituju o mogućnosti kupnje. Ljudi žele kupovati stvari na Pinterestu!”, kaže Silberman.
Zanimljive brojke
80% posjetitelja pristupa Pinterestu s mobilnih uređaja
prosječna ecommerce narudžba Pinterest korisnika iznosi 179 dolara
0,78 dolara prosjek je vrijednosti jednog pina ecommerce stranice
Uzevši u obzir istraživanje Millward Brown-a gdje je 93% korisnika odgovorilo kako koriste Pinterest za planiranje kupnje i gdje je 87% ispitanih kupilo neki proizvod zbog Pinterest pinova, ova društvena mreža uskoro bi mogla postati jedna od najpoželjnijih destinacija za većinu ecommerce trgovaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu