Opsjednutost supermarketa besprijekornim izgledom proizvoda i proizvoljno označavanje rokova upotrebe uzrokuju masovno bacanje hrane, pri čemu bi promjena takve prakse mogla nahraniti milijardu gladnih, poručili su stručnjaci na skupu u organizaciji UN-a.
Sarah Oppenheimer iz britanske aktivističke organizacije Feedback Global kaže da supermarketi širom svijeta odbijaju jestive proizvode zbog "površnih kozmetičkih nepravilnosti". Oppenheimer pritom kritizira raširenu praksu "uređivanja" namirnica, zbog čega se baca oko 20 posto povrća.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu