PepsiCo, drugi najveći proizvođač pića na svijetu, odlučio je lansirati na američko tržište novu marku negazirane vode – Qua. Novi brend donose u plastičnoj ambalaž. Glasnogovornik Pepsija je izjavio kako postoji mogućnost da se izgled boce i imena proizvoda prije prodaje još promijeni.
Podsjetimo, Coca-Cola je već ranije, 2007. godine, lansirana svoju inačicu vode, nazvavši je Smartwater, Pepsi donosi negaziranu vodu koja se dobiva pomoću mikrofiltracije. Qua je već testirana od korisnika diljem Kalifornije prošloga ljeta, prije nego što će se izvoziti na druga tržišta.
Bez obzira na visoku cijenu, ono što bocu vode odjeljuje je dizajn koji „pridobiva kupce“. Zbog toga su proizvođači odlučili ponuditi kupcima proizvod visoke kvalitete, s višom cijenom. Pepsi se želi, s novim brendom visoke kvalitete, približiti uspjehu Smartwatera, koji je zabilježio u prvoj polovici 2013. godine rast prodaje od 16%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu