Pad potrošnje u Europi sve više nagriza prodaju vodećih prehrambenih kompanija, što pokazuju najnoviji poslovni rezultati Nestlea i Coca Cole.
Švicarski prehrambeni div Nestle izvijestio je jučer da je u prvom polugodištu zabilježio usporavanje stope rasta prodaje na 4,1 posto, nakon 4,3 posto u prvom tromjesečju. Ponajviše je to posljedica slabe izvedbe u Europi, navode iz te kompanije. "Organski rast bio je ponešto prigušen, pod utjecajem snižavanja cijena na našim tržištima, jer nastojimo uskladiti nešto niže troškove proizvodnje s očekivanjima današnjih potrošača", navodi se u priopćenju Nestlea, koji je snizio svoju procjenu ovogodišnjeg rasta prodaje s između 5 i 6 posto na 5 posto.
U četvrtak je i Coca Cola izvijestila da je u drugom tromjesečju zabilježila pad prodaje za 2 posto, jer rast na tržištima u razvoju od 2 posto nije uspio nadoknaditi pad od 6 posto na njezinih etabliranim tržištima, posebice u Grčkoj i Austriji. Prodajni prihodi Coca Cole iznosili su u tome razdoblju 1,95 milijardi eura. Prema posljednjim podacima Eurostata, u eurozoni je u lipnju promet u maloprodaji smanjen 0,9 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu