Nikad nisam bio dobar u slijeđenju već postavljenih standarda. Zapravo, u velikoj sam mjeri opsjednut time da otkrijem bolje načine na koje će određene stvari funkcionirati. Stremim visoko kompetitivnom okruženju, u njemu najbolje napredujem i obožavam izlaziti iz zone vlastite udobnosti. Priznajem, moj je karakter često opsesivan, poznat sam po trome da lako zadirem u ekstreme,e. Uvjeren sam da vrijedi ona – kako radiš jednu stvar, tako ih radiš sve.
Ulomak je to iz LinkedIn profila Rossa McCrayja, osnivača i predsjednika Uprave VideoAmpa. Ovom američkom poduzetniku tek su 24 godine, a već se popeo na vrh top ljestvice koju svjetska marketinška industrija itekako pažljivo analizira. Riječ je o Forbesovu popisu “30 under 30” na kojoj se, slijedeći onu “na mladima svijet ostaje”, tradicionalno svake godine objavljuju imena novih nada pojedine branše na globalnoj razini.
Na njoj je McCray zavladao područjem marketinga i oglašavanja. Argumentirajući ovu odluku, članovi Forbesova žirija istaknuli su kako je ovaj kalifornijski student oglašivačima omogućio da svoje brendove jednako učinkovito i kvalitetno promoviraju na svim modernim platformama, bilo da je riječ o televizorima, pametnim telefonima ili prijenosnim računalima. Kompanija koju je McCray pokrenuo prije dvije godine razvila je tehnološko rješenje uz pomoć kojeg oglašivači mogu planirati, zakupiti, a potom i mjeriti učinkovitost oglašivačkog prostora na svim spomenutim medijima. Korist za njih gotovo je pa neprocjenjiva, proizlazi iz ranga ovog mladog poduzetnika koji je za svoj početnički biznis od investitora dosad uspio privući 17 milijuna dolara i na popis klijenata, uz 50 drugih, stavio i sam Microsoft.
Predsjednik marketinške agencije Intercept Group – Andrew Au svoj biznis temelji na pomaganju kompanijama s liste Fortune 50 da bolje razumiju i naplate prisutnost na tržištu na kojem vlada generacija milenijalaca. U Forbesu navode kako je vrijednost ove agencije već sada procijenjena na 10 milijuna dolara, lani su zaradili pet milijuna, a za ovu godinu planiraju prihode veće od 6,5 milijuna dolara. Ovaj stručnjak za strateški marketing više od desetljeća vodi tu višestruko nagrađivanu agenciju koja renomiranim klijentima pruža usluge istraživanja tržišta, kreiranja kreativnih rješenja, medijskog planiranja…
Orlando Baeza, 29-godišnji Amerikanac marketinški je stručnjak koji je 2013. počeo surađivati s Acvisition Publishingom, a niti godinu kasnije promoviran je u starijeg menadžera. Forbes kao jedan od njegovih najizazovnijih angažmana navodi vođenje tima kojem je povjereno kreiranje novog imidža za Guitar Hero, prvu franšiznu videoigricu čija je prodaja premašila milijardu dolara.
Pizza Hut, jedan od najpoznatijih lanaca restorana, našao je mjesto na ljestvici uz pomoć Jenne Bromberg, koja je u tri godine “skočila” s pozicije menadžera suradnika na onu starijeg menadžera za sve digitalno poslovanje. U 29. godini života prozvana je mladom nadom globalne marketinške industrije zbog uspjeha koje postiže dirigirajući svim marketinškim strategijama Pizza Huta.
“Mlada lavica” Babba Canales koja je u glavnom gradu Švedske lansirala Uber i to toliko uspješno da je za tu kompaniju to tada bio najbolji projekt, danas je prva žena njihova marketinga u New Yorku. U posljednje se vrijeme prihvatila dogovaranja i vođenja partnerstva koja Uber sklapa s modnim brendovima. Canales se, osim Forbesovom, može pohvaliti i listama “10 Svedish Superwoman” te “Sweden’s Top Talent 2016”. Nick Cromydas, suosnivač New Coast Venturea, kompanije specijalizirane za pronalazak najboljih mladih talenata u svijetu marketinga, uspio je od 2013. godine na popis svojih klijenata uvrstiti 50 renomiranih imena bez dolara vanjskog financiranja. Te plodne suradnje lani su mu donijele prihode veće od milijun dolara, dok ove godine taj rezultat planiraju učetverostručiti.
Na popisu je i osnivačica Knotcha Anda Ganasca. Danas joj je 27 godina, a agenciju specijaliziranu za content marketing pokrenula je 2013. Ostavila je izvrstan dojam na investitore, podupire je poslovni anđeo i bivši čelnik Yahooa Ross Levinsohn, ali i kompaniju Allen & Co. Dosad je prikupila 14 milijuna dolara investicija, a svojoj kompaniji predviđa fenomenalnu poslovnu godinu – očekuje da će s lanjskih 200.000 dolara prihodi u 2016 s kočiti na čak osam milijuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu