Otkako je Agrokor preuzeo Mercator, povećao se udio slovenskog mesa u prodaji

Autor: Poslovni.hr/Hina , 16. prosinac 2014. u 12:11
Foto: Tomislav Miletić / Pixsell

Za razliku od mesa, udio slovenskih proizvođača u Mercatorovoj prodaji povrća iznosi 56,6 posto, a kod voća samo 16,2 posto.

Slovenska mesno-prerađivačka industrija, koja godišnje ostvari 700 milijuna eura prihoda i zapošljava 5000 ljudi, doživljava krizu zbog strmoglavog pada cijena na europskom tržištu nakon što je Rusija zabranila uvoz iz EU-a, ali se strahovi da će se Mercator, kao njihov glavni partner na domaćem tržištu, nakon spajanja s Agrokorom preorijentirati u cijelosti na meso iz uvoza, nisu ostvarili.

U Mercatoru naprotiv tvrde da se je, nakon što ih je preuzeo Agrokor, udio slovenskog mesa u prodaji čak i povećao i u prvih 11 mjeseci iznosio 91,1 posto ukupne prodaje, navodi u utorak ljubljanski "Dnevnik".

Za razliku od mesa, udio slovenskih proizvođača u Mercatorovoj prodaji povrća iznosi 56,6 posto, a kod voća samo 16,2 posto.

U zadnje vrijeme na Mercatorovim policama u Sloveniji nešto je više proizvoda Agrokorova PIK-a Vrbovec, dok su glavni slovenski dobavljači svježeg mesa Celjske mesnine, Panvita i Meso Kamnik, piše list.

Direktor Celjskih mesnina Izidor Krivec ustvrdio je da su u zadnje vrijeme uspjeli znatno povećati prodaju Mercatoru, koji kontrolira trećinu maloprodaje mesa i mesnih prerađevina u Sloveniji.

U Mercatoru pak tvrde kako neće, poput drugih maloprodajnih lanaca, koristiti situaciju zbog trenutno niskih cijena mesa na europskom tržištu kako bi povećali zaradu na marži, nego da unatoč višim cijenama "ostaju vjerni" domaćim slovenskim dobavljačima, navodi "Dnevnik".

Komentirajte prvi

New Report

Close