Osiguravatelji vide Google kao prijetnju

Autor: Poslovni dnevnik , 02. ožujak 2016. u 21:59
Googleov Nest mogao bi postati odskočna daska za usluge osiguranja/REUTERS

Google ima snažan brend i mogućnost korištenja podataka o klijentima, ali neće zato postati osiguravatelj, kažu analitičari.

Više od 40 posto osiguravatelja smatra Google potencijalnom konkurentskom prijetnjom zbog snažnog brenda i mogućnosti korištenja podataka o klijentima, pokazalo je najnovije istraživanje u tom sektoru. Istraživanje je objavljeno u sklopu godišnjeg izvješća Capgeminija o svijetu osiguranja, a pokazalo je, između ostalog, da bi mladi, mobilnim telefonima okrenuti potrošači mogli zaobići tradicionalne osiguravatelje i odlučiti se za "novu, okretniju" konkurenciju.

 

40posto

tvrtki iz osiguranja strahuje od Googlea, pokazuju istraživanja

Tako je samo 34 posto klijenata mlađih od 35 godina izvijestilo o pozitivnom iskustvu s tradicionalnim osiguravateljima, pokazuje istraživanje provedeno među više od 15.000 klijenata u 30 zemalja.  siguravatelji se u posljednje vrijeme sve više okreću tehnologiji kako bi dobili više informacija o klijentima i eventualno im ponudili povoljnije osiguranje. Tako su u segmentu automobilskog osiguranja posegnuli za telematikom, takozvanim "crnim kutijama" u automobilima, kako bi dobili više informacija o stilu vožnje klijenata, uz fokus na sigurnost. Sljedeće je područje interesa umreženi dom – tehnologija koja omogućuje da na daljinu isključite pećnicu i time izbjegnete potencijalni požar.

Google je vlasnik kompanije Nest koja kreira softver za umrežavanje doma i mogla bi postati odskočna daska i za usluge osiguranja. Neki stručnjaci za industriju osiguranja sumnjaju ipak da će tehnološke tvrtke izravno ulaziti u prilično striktno reguliran sektor osiguranja. Vjerojatnije je da će sklapati partnerstva s osiguravateljima. "Google neće postati osiguravajuće društvo", ustvrdio je Nigel Walsh, voditelj britanskog osiguranja u Capgeminiju. No, zahvaljujući proizvodima kao što je Nest "oni su značajan dio lanca vrijednosti u osiguranju zbog onoga što znaju o potrošačima", pojasnio je Walsh. 

Komentirajte prvi

New Report

Close