Najmanje osam kompanija, pretežito iz Kine, spremno je dati ponude u drugom krugu natječaja za većinski udjel u kineskom poslovanju njemačkog trgovačkog lanca Metro, tvrde upućeni izvori Reutersa.
Prema prijašnjim navodima, Metro bi u ovoj prodaji mogao dobiti između 1,5 i dvije milijarde dolara.
Zanimanje za poslovanje u Kini pojavilo se nakon transformacije tamošnjeg maloprodajnog tržišta, sa internetskim trgovcima poput Alibabe koji agresivno "ulaze" u fizičke trgovine.
K tome, Metroov lanac dobavljača je privlačan konkurentima jer nudi premium proizvode do kojih rivali nemaju pristupa.
Metro prodajom većinskog udjela traži strateškog partnera za maksimiziranje potencijala rasta na kineskom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu