Nekadašnja čuvena voditeljica, a danas producentica, glumica, filantropkinja, milijarderka i poduzetnica Oprah Winfrey odlučila je za još jedan poslovni poduhvat u suradnji s nekom velikom kompanijom. S prehrambenim divom Kraft Heinzom kojem je dioničar legendarni investitor Warren Buffett pokreće liniju gotove hrane temeljene na principima zdrave prehrane.
Daje vjerodostojnost brendu
Kako izvještavaju američki mediji, Kraft Heinz i Winfrey osnovat će joint venture tvrtku pod nazivom Mealtime Stories koja će razviti i proizvoditi novu liniju gotovih proizvoda spremnih za konzumaciju i to u više kategorija. Kraft Heinz – najpoznatiji po svom kečapu – bit će zadužen za razvoj, proizvodnju, marketing i prodaju tih proizvoda.
Kako se navodi u priopćenju, Mealtime Stories namjerava "stvoriti novu liniju hrane koja će prave, nutritivne proizvode učiniti dostupnima svima". Dodaje se i kako će se 10 posto dobiti ostvarene prodajom donirati u svrhu borbe protiv gladi. S ovom suradnjom Kraft Heinz jasno pokušava kapitalizirati marketinšku snagu veteranke talk-showa, smatra Ken Shea, analitičar Bloomberg Intelligencea. "Ona je pokazala da daje vjerodostojnost brendu. To je logičan način investiranja u tu kategoriju", kaže Shea. Imovinu 62-godišnje Oprah Winfrey magazin Forbes procjenjuje na 2,9 milijardi dolara, a ovo joj nije prva suradnja u kojoj ulaže svoj marketinški potencijal.
Senzacija na burzi
Podsjetimo, prije dvije godine kupila je 10 posto udjela u Weight Watchersu. Radi se o tvrtki koja se bavi programima za kontrolu tjelesne težine, a kojoj je do 1999. vlasnik bio upravo Heinz. Kupca je tada pronašao u investicijskoj tvrtki Artal koja je kupila Weight Watchers za 735 milijuna dolara. Čim je objavljeno da je čuvena Oprah ušla u vlasničku strukturu, Weight Watchers postao je senzacija na burzi. U svega dva dana dionica je jurnula nevjerojatnih 170 posto što je Winfrey u svega 48 sati donijelo 110 milijuna dolara, doduše nerealizirane dobiti. U srijedu je dionica Weight Watchersa nakon objave vijesti o suradnji porasla šest posto, a Kraft Heinza 0,7 posto. Sa Starbucksom Oprah je sklopila suradnju 2014. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu