Poljoprivredna zadruga Šaleška dolina prije pet godina počela je online prodaju hrane. Kroz sve kanale, uključujući internet, prošle godine prodali su za gotovo milijun eura svježu govedinu iz ekološki prihvatljivog uzgoja i proizvode eko-robne marke Ekodar.
Dostavom svježeg mesa prije pet godina nije se bavila nijedna logistička tvrtka, pa su sami preuzeli taj zadatak, pišu Finance.
Na internetu nude samo veće komade, minimalno kilogramska pakiranja mesa ili hrenovki, a narudžba ne smije biti manja od 50 eura, dok je dostava besplatna.
"Prodajom na internetu ne konkuriramo svojoj maloprodaji jer pakiranje i količine su veće, a cijene različite", objašnjava Jana Hozjan, voditeljica programa Ekodar. Usto, kupci mogu provjeriti porijeklo mesa kojeg kupuju.
Na svakom komadu pišu informacije o uzgajivaču, a QR-kodom kupac može vidjeti ekocertifikat i farmu. Sljedivost porijeklu mesa adut je kojim grade povjerenje kupaca, a i pomaže im u promociji marke Ekodar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu