Niskobudžetne kompanije, čarter letovi i avio-taksi trebalo bi od 2020. godine slijetati i na Aerodrom Čenej u Novom Sadu, piše Blic. Skupština Novog Sada usvojila je nedavno prijedlog da se izradi plan detaljne regulacije Aerodroma Novi Sad – Čenej, plan bi u sljedeća četiri mjeseca trebao izraditi gradski Zavod za urbanizam, a odnosi se na 148 hektara sportsko-poljoprivrednog aerodroma koji bi trebao prerasti u regionalnu zračnu luku.
Dragoljub Samardžić, predsjednik Aerokluba Novi Sad, pod čijim je upravljanjem čenejski aerodrom, rekao je da bi ta zračna luka trebala omogućiti odvijanje redovnog linijskog prometa, jeftinog zračnog prometa, turističke i radničke čarter letove, te usluge zračnog taksija, dok će zadržati i sadašnju sportsko-poljoprivrednu namjenu. “Mi želimo napraviti aerodrom koji će biti od regionalnog značaja. To znači da putnici iz Vojvodine i Novog Sada ne moraju više ići u Beograd da bi stigli do Istanbula, Soluna, Zagreba ili Dubrovnika”, objasnio je Samardžić.
U Aeroklubu Novi Sad već su spremne prostorije za carinu i pograničnu policiju, a putnici će se morati najaviti 24 sata ranije kako bi bile osigurane potrebne dozvole i kontrole.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu