Očekivanja njemačkih potrošača za srpanj pogoršana su pod utjecajem znatno pesimističnijih predviđanja u vezi s plaćama, pokazalo su u srijedu mjesečno izvješće marketinške agencije GfK.
Indeks očekivanja njemačkih potrošača za srpanj pao je na 9,8 bodova s 10,1 boda koliko je iznosio u prethodnom mjesecu, pokazuju rezultati GfK-ovog istraživanja.
Očekivanja vezana za plaće znatno su oslabila, iskazana u padu indeksa za 12,2 boda, na najnižu razinu od ožujka 2017. godine, od 45,5 bodova u lipnju, zrcaleći strah od gubitka radnih mjesta.
Njemački su radnici do sada bili optimistični u vezi s plaćama zbog prilično izjednačene ponude i potražnje na tržištu rada da bi u posljednje vrijeme učestale naznaka posustajanja zamaha u otvaranju novih radnih mjesta, tumači Rolf Bürkl iz GfK.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu