Željeznički tunel gradio bi se na potezu od njemačkog grada Heidenaua do češkog grada Ústí na Labi i bio bi dugačak tridesetak kilometara.
Razmatrane su i druge opcije, ali je zaključeno da je tunel najbolje rješenje, iz gospodarskih, ekoloških i tehničkih razloga, objasnila je u ponedjeljak njemačka državna željeznička tvrtka Deutsche Bahn.
Projekt ima prioritetni status za europsku infrastrukturu, budući da su željezničke pruge kroz dolinu Labe gotovo maksimalno opterećene, a prijete im i poplave.
Tunel bi skratio putovanje od Praga do Dresdena s 2,5 sati na samo jedan sat, poboljšao bi i prometne veze Njemačke s Bečom, Bratislavom i Budimpeštom i bio bi dio šireg europskog željezničkog koridora na potezu od njemačkih luka na Sjevernom moru i Baltiku do Istanbula i Atene.
Projekt će također povećati kapacitete za prijevoz tereta na ključnoj vezi između Njemačke i ostalih srednjoeuropskih zemalja, rekao je Martin Walden, direktor Deutsche Bahna u njemačkoj saveznoj zemlji Saskoj, gdje će se tunel graditi.
Radovi na gradnji tunela trebali bi, po sadašnjim planovima Deutsche Bahna, početi tek oko 2032. godine i trajati oko 12 godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu