Njemački proizvođači možda i mogu opstati bez reformi, ali Njemačka bi izgubila status automobilskog središta, rekla je šefica udruge za dpa.
Ključni su problemi po Mueller prekomjerna regulativa, spore političke odluke i nepostojanje pravnog okvira za pitanja poput umjetne inteligencije.
Na prvom je mjestu ipak struktura troškova, rekla je, zbog koje međunarodna konkurentnost Njemačke “dramatično” slabi, .
Osobito su troškovi energije znatno veći u Njemačkoj nego u drugim velikim prozvođačima automobila, precizirala je Mueller.
Automobilska industrija traži od države da privremeno subvenionira cijenu električne energije kako bi spriječila odlazak proizvođača baterija i poluvodiča iz Njemačke odnosno kako bi privukla strane kompanije u najveće europsko gospodarstvo.
Prošli tjedan vlada je kompanijama najavila porezno rasterećenje u visini 32 milijarde eura u iduće četiri godine, ali subvencije za struju još su predmet rasprava.
Kancelar Olaf Scholz otvorit će u utorak sajam IAA Mobility, koji okuplja proizvođače automobila, dobavljače, tehnološke tvrtke, ali i političare, napominje dpa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu