Njemački lanci supermarketa sve snažnije otimaju tržišni udjel konkurentima u Velikoj Britaniji. Prema podacima analitičke kuće Kantar Worldpanel koje u utorak prenosi Bloomberg, prodaja Lidla na britanskom tržištu porasla je u posljednja tri mjeseca 18 posto, a sličan rast bilježi i Aldi.
Takav uspon njemačkih trgovaca veliki je udarac za dva najveća tamošnja lanca, Tesco i Asdu koja je u vlasništvu američkog Wal-Marta. Naime, prodaja ta dva lanca pada, predvođena 3-postotnim padom prodaje koje bilježi Asda. Prodajni prihodi Morrisona pali su jedan posto, a jedini tračak optimizma za britanske trgovce pokazuje se kod Sainsburya čija je prodaja porasla 1,1 posto.
No, tajna Sainsburyeva uspjeha je snažna internetska prodaja te trgovine malog formata. "Cjenovni rat supermarketa ne pokazuje znakove popuštanja. Po drugi uzastopni mjesec Lidl povećava svoj udjel", izjavio je za Bloomberg Fraser McKevitt, voditelj analize maloprodajnog sektora u Kantar Worldpanelu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu