Kad su pak putovanja u pitanju, ovog se ljeta neće štedjeti. Što se tiče odjeće, preferiraju se jeftiniji proizvodi.
– Učinci inflacije posebno su vidljivi u svakodnevnim proizvodima kao što su namirnice ili proizvodi za osobnu njegu. Sve u svemu, ovo područje bilježi veliki pad volumena u mjesecima od siječnja do svibnja. Kupljeno je 8,2 posto manje mesa i suhomesnatih proizvoda, 8,5 posto manje svježeg voća i povrća te 7 posto manje pekarskih proizvoda, otkrili su istraživači.
Potrošači češće koriste posebne ponude ili kupuju robne marke proizvođača. Udio robnih marki u ukupnoj prodaji u prvom je kvartalu porastao za 34,6 posto. Za 36 posto ljudi cijena je trenutačno najvažniji kriterij pri donošenju odluke o kupnji, piše Fenix Magazin.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu