NFON AG povećao prisutnost na europskom tržištu kontaktnih centara uz Daktela tehnologiju

Autor: Lucija Špiljak , 16. studeni 2021. u 11:10

Strateška suradnja u području rješenja za kontaktne centre, bazirane na cloud tehnologiji.

Europski pružatelj poslovnih govornih usluga na cloudu NFON i vodeći češki lider za kontaktne centre kao usluge (CCaaS) Daktela kreću u stratešku suradnju u području rješenja za kontaktne centre, bazirane na cloud tehnologiji.

Cilj je, kažu, proširiti portfelj proizvoda u ponudi NFON-a u području kontaktnih centara kao usluge (CCaaS). Novi omni-channel Središnji kontaktni centar bit će baza ovog projekta, a predstavit će ga prvi put na Call & Contact centre Expo u Londonu koji se održava od 16. do 17. studenoga ove godine.

Uz Središnji kontaktni centar, NFON AG će na svojim ključnim tržištima plasirati proizvod koji nudi prilagođene funkcije kontaktnog centra za ciljane skupine na razini velikih tvrtki i koji se može idealno prilagoditi malim i srednjim tvrtkama. Rješenje će biti dostupno u drugom kvartalu 2022. godine.

“Trenutno je ogroman pritisak na europske tvrtke da nastave s procesom digitalizacije kako bi ostale konkurentne, posebice kada je riječ o poslovnoj komunikaciji. Sučelje za komunikaciju s korisnicima ovdje je ključan faktor. Dok su velike tvrtke ponekad već korak ispred, mnoge srednje i male tvrtke tek kreću u ovaj važan proces. Kroz naše partnerstvo s Daktelom, nudimo europskim tvrtkama tehnološki izvanredno rješenje. Jako partnerstvo s Daktelom našim rješenjima daje kvalitetu s pečatom napravljeno u Europi”, rekao je dr. Klaus von Rottkay, izvršni direktor za NFON AG.

Mogućnost komunikacije preko svih kanala

Iz tvrtke tvrde da su istraživanja pokazala da digitalizacija korisničkog sučelja postaje sve važnija za tvrtke svih veličina, te da postoji rastuća potreba za profesionalnim, ali i jednostavnim rješenjima za kontaktne centre. Ključni kriteriji koje Središnji kontaktni centar zadovoljava uključuju mogućnost komunikacije preko svih komunikacijskih kanala (omni-channel komunikacija), kapacitet za integraciju, pouzdanost i podršku.

“Mi smo se dosta rano koncentrirali na tržište kontaktnih centara. Ovo tržište ima specijalne karakteristike, posebno uključujući visoke zahtjeve za dostupnošću, podrškom i određenim stupnjom za prilagodbu. S našim proizvodom, brzo smo postali vodeći pružatelj usluga. Sada ulazimo u novu fazu proširenja poslovanja zajedno s NFON-om”, rekao je Richard Baar, izvršni direktor i osnivač Daktela s.r.o.

Poslovna komunikacija više nije samo tradicionalna

CCaaS tržište u Europi činilo je oko 27 % ukupnog tržišta kontaktnih centara sa 778 milijuna dolara u 2020. godini. Do 2027. godine, predviđena je prosječna stopa rasta od 17 % na godinu, što bi iznosilo oko 2,3 milijardi dolara. Tvrtke s 50 do 100 zaposlenika koje su NFON-ov strateški cilj čine oko 80 % ukupnog CCaaS tržišta u Europi.

“Iako se tržište ujedinjene komunikacije kao usluge (UCaaS) i dalje razvija jako brzo, idući val promjena se već približava. Poslovna komunikacija više nije samo tradicionalna komunikacija putem telefonskih poziva, video poziva i sastanaka, već će se nastaviti razvijati sukladno vrijednostima tvrtke. Strateško partnerstvo između Daktele i NFON-a daje nam priliku da iskoristimo dodatni tržišni potencijal u Europi. Integracija u procese i kontakt s korisnicima bit će ključni za daljnji razvoj tvrtki, a mi ćemo oba aspekta postaviti u našoj novoj portfolio strukturi”, rekao je Jan Forster, direktor marketinga za NFON AG.

Podsjetimo, tvrtka je nedavno najavila snažan iskorak na hrvatsko tržište.

Komentirajte prvi

New Report

Close