Netflix dosegnuo 260 milijuna pretplatnika i poslao pismo dioničarima

Autor: Poslovni dnevnik , 27. siječanj 2024. u 16:25
Platforma za 'streaming' ostvarila je 12,5-postotni rast prihoda u 2023./Shutterstock

Skok broja pretplatnika podsjetio je na dinamikom posljednji puta viđenu tijekom pandemije.

Netflix je nadmašio očekivanja ulagača s priljevom od 13 milijuna novih pretplatnika u zadnjem kvartalu godine, utišavši bojazni da će obračun s dijeljenjem lozinki toj ‘streaming’ platformi donijeti više štete nego koristi.

Skok broja pretplatnika podsjetio je na dinamikom posljednji puta viđenu tijekom pandemije. Gledatelji su hrlili gledati serije poput ‘The Crown’ i ‘Beckham, što je pomoglo povećanju broja pretplatnika tog servisa na 260 milijuna.

Kompanija je objavila porast operativnih prihoda na 1,5 milijardi dolara u tromjesečju, s 550 milijuna dolara godinu dana ranije. Pod 2023. platforma podvlači crtu s 12,5 posto izdašnijim prihodima, snažan oporavak u odnosu na 2022. koju je obilježio velik odljev pretplatnika što je poljuljalo povjerenje ulagača u poslovni model, piše FT.

Kompanija očekuje konsolidaciju među tvrtkama tradicionalne zabave, ali ne namjerava biti kupac. “Naša potka je graditi, a ne kupovati”, rekao je Spencer Neumann, glavni financijski direktor.Tvrtka predviđa “zdrav dvoznamenkasti” rast prihoda za cijelu godinu. “U 2024. ulazimo s dobrim zamahom”, stoji u pismu dioničarima.

Netflix ističe da planira graditi svoje oglašivačko poslovanje ove godine i raditi na poboljšanju kvalitete ponude filmova i serija. Suizvršni direktor Greg Peters očekuje kontinuirane koristi od inicijative za obeshrabrivanje dijeljenja lozinki. “Nastavit ćemo poboljšavati taj motor i to će poboljšati naš rast u godinama koje dolaze, a ne samo 2024.”, rekao je Peters dodavši da će ove godine nastaviti povećavati cijene.

Komentirajte prvi

New Report

Close