Zaštitni znak Nestléova instant napitka Nesquik, čokoladni zec, postao je u Velikoj Britaniji neprijateljem dječjeg zdravlja. Da Nesquik ipak nije "najbolji početak dana" kako ga reklamiraju, upozorili su iz lobistističke skupine Children's Food.
Njihovu je žalbu prihvatio britanski regulator za standarde oglašavanja (ASA) nakon dokaza da se u čaši napitka nalazi 20,2 grama šećera dok je granica za napitke s visokom razinom šećera 13,5 grama. Britanska vlada nastoji smanjiti dječju pretilost, a Nestlé kaže kako je zec dizajniran kao lik koji promovira zdrav način života. "Društveno smo odgovorna kompanija pa nećemo koristiti sporni slogan, ali aktivno radimo i na efikasnom smanjenju udjela šećera", poručili su iz Nestléa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu