Nestlé je u proizvodnju u Srbiji od 2012. godine uložio 5 milijuna eura

Autor: Poslovni dnevnik , 15. lipanj 2014. u 22:00
U surčinskom pogonu proizvede se 1600 tona Thomy majoneze godišnje, od čega je veliki dio namijenjen izvozu

Posljednja investicija su uređaji za pročišćavanje vode u srpskim tvornicama vrijedni 1,5 milijuna eura.

Od 2012. godine kada je Nestlé kupio Centroproizvod, švicarska prehrambena kompanija u Srbiji uložila je pet milijuna eura u poboljšanje proizvodnih procesa.

Samo u pogone za pročišćavanje vode u tvornicama u Staroj Pazovi i Surčinu, koji su otvoreni prošlog tjedna, investirano je ukupno 1,5 milijuna eura. Kako je za eKapiju rekao Georgios Galanos, direktor tvornice Nestlé u Surčinu, potrošnja vode u toj tvornici smanjena je za više od 60 posto, što čini uštedu od 35.000 prostornih metara.

 

200sezonaca

zapošljava Nestléova tvornica sladoleda u Staroj Pazovi

Početak proizvodnje
Nestlé je u Srbiji prisutan kroz tvrtku Nestlé Adriatic koja je osnovana 2003. godine, a uključuje tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore, Kosova i Slovenije sa sjedištem u Zagrebu. Nestlé Adriatic je u Beogradu osnovan početkom 2005., ali Nestléovi proizvodi, kao što su Maggi juhe ili Thomy majoneza, poznati su potrošačima još iz vremena kada su se prema Nestléovoj recepturi proizvodili u regionalnim tvornicama Podravka i Kolinska. Nestlé Adriatic zapošljava 950 radnika, od čega 722 u Srbiji gdje ima dvije tvornice. U bivšoj tvornici začina i kuharskih proizvoda Centroproizvoda u Surčinu, osim proizvoda C brenda, smještena je i proizvodnja Thomy majoneze koja je preseljena iz pogona u Poljskoj."U lipnju 2012. Nestlé u Švicarskoj je odobrio sredstva za narudžbu opreme za proizvodnju majoneze, a već u prvom kvartalu 2013. godine pokrenuli smo probnu proizvodnju, dok je službeno proizvodnja započela u travnju 2013.," kaže Georgios Galanos. 

Sladoled za izvoz
U surčinskom pogonu proizvede se 1600 tona Thomy majoneze godišnje, od čega je veliki dio namijenjen izvozu. "Izvozimo na tržišta zemalja bivše Jugoslavije, od Hrvatske do Makedonije. Planiramo izvoz i na druga tržišta, prije svega u balkanskom području gdje imamo kontakte s drugim predstavnicima Nestléa", tvrdi Galanos.Nestlé je prošle godine u Srbiji počeo i proizvodnju pilećeg bujona po halal certifikatu koji izvozi na Bliski istok, a sladoled koji se proizvodi u tvornici u Staroj Pazovi, koja sezonski zapošljava oko 200 ljudi, osim za srpsko tržište, izvozi se u Crnu Goru, Makedoniju, Hrvatsku, Albaniju i Bosnu i Hercegovinu.

Komentirajte prvi

New Report

Close