Nestlé Grupa zaključila je akviziciju Pfizer Nutritiona vrijednu 11,85 milijardi dolara, izvijestili su iz švicarske prehrambene grupacije. Proces integracije obuhvaća i prelazak 4500 zaposlenika tvrtke Pfizer Nutritiona u Nestlé.
U priopćenju se ističe da će akvizicija unaprijediti poslovanje tvrtke Nestlé u području proizvodnje dječje hrane, njihov rast i globalnu prisutnost te na vodeću poziciju u istraživanju i razvoju."Jaki brendovi, širok asortiman proizvoda, talentirani zaposlenici posvećeni uspješnosti poslovanja, kao i geografska prisutnost tvrtke Pfizer Nutrition koja ostvaruje 85% prodaje na tržištima u nastajanju, u potpunosti odgovaraju poslovanju tvrtke u segmentu dječje hrane", kažu u Nestléu.Akvizicija će također omogućiti kombiniranje poznatih Pfizerovih brendova poput S-26 Gold, SMA i Promil s postojećim asortimanom uspješnih Nestlé brendova kao što su Nan, Gerber, Lactogen, Nestogen i Cerelac žitarice za bebe, koji već uživaju povjerenje potrošača.Nestlé je prošlog tjedna najavio osnivanje zajedničke tvrtke s kineskom farmaceutskom kućom Hutchison Chi-Med. Kineska tvrtka bavi se ljekovitim proizvodima, a zajednička kompanija, u kojoj će oba partnera imati jednake udjele, zvati će se Nutrition Science Partners (NSP), a bavit će se istraživanjem, razvojem i proizvodnjom nutritivnih i medicinskih proizvoda. Nestlé će dobiti pristup Chi-Medovoj knjižnici o tradicionalnim ljekovima s više od 50.000 ekstrakata iz više od 1200 različitih ljekovitih biljaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu