Posljedice koronavirusa na globalnu ekonomiju iznimno su velike te je pitanje što će se događati u budućnosti ako se virus nastavi širiti diljem našeg planeta. Zatvorene tvornice, otkazane konferencije, pad prodaje, otkazivanje turističkih aranžmana, problemi s lancima nabave samo su dio problema zbog kojih su dionice većine kompanija u crvenom već neko vrijeme, piše Zimo.
No, neke bi kompanije mogle profitirati zbog činjenice da se zatvaraju tvornice i ljudi sve više rade od kuće, a manje vremena provode vani, dok su neki u izolaciji i karanteni.
Pokušali smo identificirati koji proizvodi, servisi i kompanije potencijalno mogu profitirati u svijetu osoba u karanteni, objasnio je JC O’Hara iz MKM Partnersa. Dodaje da su postavili jednostavno pitanje: Što bi ljudi radili da su cijeli dan u kući?
Velik broj ljudi već sada više vremena provodi u kući i oni se okreću zabavi – igrama, filmovima i serijama, pri čemu se posebno izdvaja Netflix kao kompanija na čije bi poslovanje ova opasna situacija mogla pozitivno djelovati.
Pored Netflixa, O’Hara je spomenuo i kompanije poput Facebooka, Amazona, Pelotona, Slacka i Zooma, koje bi također mogle profitirati trenutačnom situacijom. Peloton prodaje stacionarne bicikle za vježbu od kuće, dok je Zoom softverska kompanija specijalizirana za videopozive pa je jasno zašto analitičari vjeruju da bi dionice tih kompanija mogle biti u plusu zbog koronavirusa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu