BiH brend Natura je u protekloj sezoni zabilježio porast proizvodnje, ali i izvoza na tržište EU za čak 100%. Natura je time učvrstila lidersku poziciju kada je riječ o izvozu konzerviranog voća i povrća. Natura nudi više od 40 vrsta kiselih salata, ajvara i marmelada.
Kompanija je povećala i otkup sirovine od domaćih poljoprivrednika, posebno krastavca od oko 1500 kooperanata iz BiH. Uzgoj i otkup se obavlja preko projekta USAID Partnerstvo za razvoj agrobiznisa gdje je kompanija Natura food partner, a najveći investitor u taj projekt je kompanija Brajlović iz Austrije, članica Adriatic Groupa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu