Nastavljen pad prodaje automobila na europskim tržištima

Autor: Poslovni.hr/Hina , 16. srpanj 2013. u 11:38
Thinkstock

Najblaži je pad među velikim tržištima zabilježila Španjolska, gdje se prodaja u lipnju smanjila 0,7 posto.

Prodaja novih automobila na europskim tržištima ponovo se smanjila u lipnju, izvijestilo je europsko udruženje proizvođača ACEA, nakon kratkotrajnog oporavka u travnju.

U prošlom je mjesecu u 26 zemalja članica Europske unije (uz izuzetak Malte za koju podaci nisu bili dostupni) registrirano ukupno 1,134 milijuna novih automobila, što je 5,6 posto posto manje nego u prošlogodišnjem lipnju.

U svibnju broj novoregistriranih automobila ponovo se smanjio, i to za 6,9 posto, nakon kratkotrajnog oporavka u travnju kada je uvećan za 1,7 posto, pokazuju podaci ACEA-e.

Među najvećim je tržištima Velika Britanija u lipnju ponovo potvrdila status jedine svijetle točke, s rastom prodaje za čak 13,4 posto. Najveće europsko tržište, ono njemačko, ponovo je zabilježilo pad, za 4,7 posto, a isti trend bilježe i Francuska, s padom od 8,4 posto, i Italija, gdje se prodaja smanjila 5,5 posto.

Najblaži je pad među velikim tržištima zabilježila Španjolska, gdje se prodaja u lipnju smanjila 0,7 posto.

U šestomjesečnom razdoblju zaključno s lipnjem broj registriranih novih automobila smanjio se u 26 zemalja EU-a (bez Malte) za 6,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani, uz registriranih 6,2 milijuna novih automobila.

Rast prodaje zabilježila je samo Velika Britanija, za deset posto. U Francuskoj prodaja se smanjila 11,2 posto, u Italiji za 10,3 a u Njemačkoj za 8,1 posto. Najblaži pad ponovo je zabilježila Španjolska, za 4,9 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close