Nastavljen pad europskog tržišta automobila u veljači

Autor: Poslovni.hr/Hina , 19. ožujak 2013. u 12:44
Ilustracija (Epa)

U cijeloj prošloj godini prodaja automobila u EU (uz izuzetak Malte) pala je za 8,2 posto, na 12,05 milijuna vozila.

Europsko tržište automobila smanjilo se u veljači za dodatnih 10,5 posto, pokazali su u utorak najnoviji podaci Udruženja europskih proizvođača automobila (ACEA), a jedina je svijetla točka bila Velika Britanija.

U prošlom je mjesecu u 26 zemalja Europske unije (uz izuzetak Malte za koju podaci nisu dostupni) registriranoo ukupno 795.482 novih automobila, izvijestila je ACEA. U siječnju tržište je smanjeno za 8,7 posto, uz registriranih 885.159 novih automobila. Rast broja registriranih novih automobila ponovo je zabilježen samo u Velikoj Britaniji, za 7,9 posto. Sva ostala velika tržišta u EU bilježila su pad, koji se kretao od 9,8 posto u Španjolskoj, do 10,5 posto u Njemačkoj, 12,1 posto u Francuskoj i 17,4 posto u Italiji.

Slična je slika i za prva dva mjeseca ove godine, kada se prodaja smanjila za 9,5 posto, uz registriranih 1.681.073 novih automobila. Procjenjuje se da su prošle godine proizvođači izgubili 7 milijardi dolara u regiji, kazao je ovog mjeseca izvršni direktor Fiata Sergio Marchionne na sajmu automobila u Ženevi. U cijeloj prošloj godini prodaja automobila u EU (uz izuzetak Malte) pala je za 8,2 posto, na 12,05 milijuna vozila.

U veljači je europski tržišni lider Volkswagen zabilježio pad prodaje branda VW za gotovo 10 posto, a luksuznog branda Audi za 3,8 posto. Samo su tri branda uspjela povećati prodaju u veljači. Korejski Hyundai zabilježio je tako rast od 1,4 posto, Mazda za 13,1 posto, a Honda za 27 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close